سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.09.27

1393/2/6 16:1
54 بازدید
اشتراک گذاری
سلام فرشته ی کوچولوی ما

امروز مامانی حالش از همیشه بدتره. صبح توی قطار حسابی له شدم کمردرد و پادرد و حالت تهوع داغونم کرده.

یک ایستگاه مونده بود برسم تسبیح توی دستم پاره شده بغض کرده بودم. آخه این تسبیح خیلی برام باارزش بود همون تسبیحی بود که توی سفر دوم کربلا همه جا همراهم و توی دستم بود.

اومدم بیرون حسابی حالم گرفته بود. از مترو اومدم بیرون شروع کردم به سرفه کردن داشتم خفه میشدم از شدت سرفه دیگه بغض تا بیخ گلوم رو گرفته بود.

رسیدم شرکت اشکهام سرازیر شد. کلاس قرآن داشتیم الحمدالله حال و هوام رو کمی بهتر کرد. الان ساعت ۱۱ هست اما هنوز حالم خوب نیست. زیاد سرفه میکنم. خلاصه امروز فکر کنم توام خیلی اذیت شدی.

قشنگم خاله ها میگن ۳ ماه تموم بشه بهتر مشم ۳ روز دیگه مونده دعا کن هم خودت بهتر بشی هم مامانی قشنگم دوست دارم به خدا میسپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)