سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.10.17

1393/2/8 9:11
47 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

امروز جواب آزمایشم رو گرفتم انشاالله که نه مشکلی برای تو باشنه نه من. خوشگلم یادم رفت برات بنویسم که

خاله مریم وقتی بهش گفتم که تو در راه هستی اسمت رو گذاشت کنجد تا خیلی وقت ماه بعدش

میگفت حبه انگور و الان با توجه به نوشته های توی اینترنت که اندازه تورو قدر لیموترش میگفت اسمت رو گذاشته

لیموترش .... خاله زهرا امروز سعی کرد تورو پیدا کنه اما هنوز کوچولو هستی و خودم هم هنوز نتونستم تورو حس کنم.

خوشگلم همه بی تاب هستن بدونن چی هستی؟ همه رو گذاشتی سرکار ... دو روز صبحها با خاله مهناز اومدم

سرکار ... بنده خدا خیلی لطف داره نسبت به من و تو ... براش دعا کن همیشه سلامت باشه و مشکلاتش رو

خدا کم کنه خیلی خسته و عصبی شده .

راستی خاله نسرین همه گفته براش دعا کنم اما من از تو میخوام که پاک و معصوم هستی براش دعا کنی.

نازگل مامان بابایی داره لحظه شماری میکنه خیلی اذیتش میکنم حالم خیلی بد میشه زودتر خوب بشو تا کمتر

خسته بشه.

می بوسمت قشنگم فدات گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)