سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 3 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.10.21

1393/2/8 9:21
53 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

سلام گل کوچولوی من

به لطف خدا و دعای مولای مهربونمون امام زمان علیه السلام و زحمت و لطف بابا محمدرضا جون قسمت شد رفتیم مشهد

میدونم تو بعدها هیچی یادت نمیاد آخه توی دلم هستی اما شکر خدا که توی چهارماهگی سعادت داشتی زیارت آقا امام رضا علیه السلام بری انشاالله آقا کربلامون رو هم امضا کرده باشن و عید هم بریم کربلا ...

تورو گل قشنگم بیمه امام رضا علیه السلام کردم خودشون نگهدار و محافظ تو باشن انشاالله.

پنجشنبه شش و نیم صبح با قطار پردیس رفتیم ساعت ۴ رسیدیم هتل ... راستش مامانی خیلی اذیت شد اما خوب می ارزید زیارت آقا امام رضا علیه السلام به همه سختی هاش می ارزه.

تا ۶ استراحت کردیم. راستش دلم درد گرفته بود و احساس میکردم تو هم اذیت شدی بعد رفتیم تا دیروقت حرم آقا ... آخه باید صبح برمیگشتیم ضربتی بود دیگه....

صبح هم ساعت ۷ صبح حرکت کردم ۴ تهران بودیم به مامان جون اینا سرزدیم. داداشی هم اونجا بود. حسابی خسته شده بودم

خلاصه سفر سخت و سنگینی بود اما باارزش هم بود.

قشنگ من اولین سفر تو توی چهارماهگی توی دل مامانی به مشهد مقدس بود خداروشکر

می بوسمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)