سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 25 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.11.09

1393/2/8 11:4
53 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

سلام پسر قشنگم

حال مامانی و بابا محمدرضا دوروزه خیلی خرابه. خانم دکتر نظری زنگ زد و گفت مشکلی تو آزمایش من هست که باید برم برای آمینوسنتز .... با بغض برگشتیم گفت مامانی باید بره دکتر از کیسه آبی که تو توی اون هستی نمونه بگیرن نکنه خدایی نکرده مشکل سندرم داشته باشی، وای خدا نکنه حالم خیلی خرابه خیلی

بابایی از من حالش خرابتره . صبح رفتم آزمایشگاه ترسم بیشتر شد با توضیحاتی که درمورد آزمایش داد.

بعدازظهر رفتیم پیش خانم دکتر قدیمی اونهم گفت باید این کار انجام بشه لازمه برای اطمینان از سلامتی جنین ... فردا وقت گرفتم ساعت ده و نیم صبح شهرک غرب پیش دکتر کریمی نژاد هم میترسم هم نگرانم ...

اگر خدایی نکرده مشکلی برای تو پیش بیاد تورو از دست میدیم خدا نکنه ... دیشب کلی گریه کردم ... یواشکی بابایی ...

اگر سن و سال کمی داشتم ترسم کمتر بود اما خدایی نکرده اگر تو مشکلی داشته باشی دیگه نمیتونم بچه دار بشم من تورو بیمه امام رضا علیه السلام کردم نظر خودشون رو هم لازم دارم. توکل به خدا و توسل به ایشون کردم امیدم به نگاه و دعای مهربانانه آقام امام رضاست.

عزیز دلم دوست دارم. تازه داری بزرگ میشی تازه داری به جایی میرسی که حرکات تورو حس کنم ... آخ خدا جون کمکم کن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)