سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.11.26

1393/2/8 11:21
49 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

سلام پسرقشنگم امیرعباسم فدای اسم قشنگت بشم که وقتی به همه اعلامش کردم همه خوششون اومد

الحمدالله خداروشکر جواب آزمایش رو دادن و تو سالم هستی. پسر قشنگم چند روزه توی وجودم حرکت میکنی و اینو حس میکنم امروز ۵ ماه و ۳ روز هست.

قشنگم وقتی توی وجودم حرکت میکنی بیشتر عاشقت میشم مهربون پسرم.

از خدا خواستم به من کمک کنه بتونم تورو سالم بدنیا بیارم و بزرگ کنم.

گل معصوم و پاکم برای داداشی هم دعا کن برای همه چیزش سلامتیش موفقیتش توی زندگی و مشکلاتش

قشنگم با بابا محمدرضا پنجشنبه گشتی زدیم دولت آباد برات کلی خرت و پرت خریدیم.

دو تا سرهمی، یک شلوار لی، یک پیراهن که روح بابایی براش رفت آخه چهارخونه هست مثل آدم گنده ها، کلاه، جوراب، پیش بند، شیشه و حوله ...

جمعه هم رفتیم عبدل آباد اما انقدر شلوغ بود جای پارک پیدا نکردیم برگشتیم رفتیم حسن آباد و تخت و کمدی که برات دیده بودیم سفارش دادیم.

مبارکت باشه پسر قشنگم دوست دارم به خدا میسپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)