سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

93.08.14

1393/8/14 20:30
146 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

قبل از هر چیز انشاالله عزاداریهاتون مورد قبول درگاه حق و اقا و مولایمان امام حسین علیه السلام و عزیزانشان قرار گرفته باشه.

من که امسال محروم بودم از همه چیز فقط پای تلویزیون نشستم ... و به امیرعباسی رسیدم. فقط شب تاسوعا توی محل خودمون مراسم بود رفتم که اونم امیرعباسی منو حسابی سکته داد. نمیدونم چرا وقتی از خونه اوردمش بیرون نفسش گرفته بود... از حمام هم که میارمش بیرون اینطوری میشه نمیدونم چرا از جای گرم توی جای سرد میبرمش اینطوری میشه خیلی حساسه نمیدونم باید ببرمش دکتر یا خودش خوب میشه....

و روز عاشورا هم با بابایی امیرعباس و امیرعباسی رفتیم بیرون یه دوری زدیم و اومدیم خونه چند تا هیات و دسته دیدیم.

خلاصه امسال خیلی از این ده روز فیض نبردیم امیدوارم همین کم رو خدا و اقامون خودشون قبول کنن انشاالله.

بالاخره بعد از تعطیلات امروز صبح رفتیم درمانگاه و واکسن امیرعباس رو زدیم. تا ساعت چهار خوب بود اما از اونموقع تا الان همش گریه و ناارومی کرده یه کم میخوابه اما وقتی بیدار میشه همش گریه میکنه و بیقراری امیدوارم تب نکنه تا الان که به خیر گذشته انشاالله امشب هم به خیر بگذره فردا روبراه تر میشه انشاالله.

این واکسن لعنتی هم برای من تبدیل به یه کابوس شده هرکاری هم میکنم اروم بشم نمیشه...

خدا انشاالله به حق این ماه عزیز به حق علی اصغر امام حسین همه نی نی کوچولوهارو حفظ کنه.

راستی متاسفانه روز جمعه هم نشد بریم مصلی یادم نیست نوشتم یا نه فقط رفتیم حرم انشاالله سال اینده...

پسندها (1)

نظرات (0)