سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

93.09.05

1393/9/5 18:17
152 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امروز اخرین روز از 5 ماه زندگی امیرعباس گلی هست.

دیروز پسر خیلی خوبی بود خوب خوابید شب هم نسبت به بقیه شبها بهتر خوابید اما امروز از صبح همش غرغر کرده و تازه یکساعتیه خوابیده.

دیشب سالگرد ازدواج من و بابایی امیرعباس بود. متاسفانه من نتونستم هیچی برای بابایی بخرم سالگرد عقدمون به تاریخ قمری روز عیدغدیر بود که بابایی برام سکه خرید و حسابی خجالتم داد و دیشب هم که ترکونده بود. هم برام بلوز خریده بود هم گل هم سرویس کامل سفالی که قبلا با هم دیده بودیم... خیلی شرمنده شدم اما خوب خودش میدونه که بخاطر امیرعباسی نمیتونم برم بیرون خرید کنم. البته یکماه پیش برای بابایی با پاداشی که بهمون داده بودن از طرف شرکت سه تا شلوار و دو تا پیراهن و دو تا تی شرت خریده بودم اما همش به اندازه سکه ای که خریده بود نمیشد امیدوارم خودش ببخشه اما تو اولین فرصت که بشه حتما جبران میکنم.

اما در کنار این اتفاق خوب متاسفانه دیشب دو تا از ماهی هامون مردن و امروز صبح هم ماهی مورد علاقه بابایی امیرعباس ... نمیدونم چرا ... من سه روز پیش اب اکواریوم رو عوض کردم و همه چیز رو شستم نمیدونم من خرابکاری کردم یا اتفاق دیگه ای افتاده خلاصه که کلی حالگیری شدم...

تو فکر این بودم امروز هدیه برای بابایی امیرعباس برم چند تا ماهی براش بخرم بخصوص یکی از اون هایی که دوست داره اما امیرعباسی امروز حسابی سرم رو گرم کرد و نگذاشت برم بیرون الان هم خیلی دیره و اگر بیدار هم بشه هوا تاریک و سرد و میترسم ببرمش بیرون.

خلاصه که خدارو شکر بخاطر بابایی امیرعباس که مهربونه انشاالله خدا کمکمون کنه قدر همدیگر رو بدونیم و بتونیم همیشه هم رو خوشحال کنیم درکنار امیرعباسی...

خدا انشاالله دل همه مامان باباهارو شاد کنه و نی نی هاشون رو براشون حفظ کنه ... امین یا رب العالمین

کادوهای بابایی

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)