سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

.... اغاز بیست ماهگی امیرعباس 94.1.07

1394/11/7 15:44
139 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

امیرعباس قاطی امیرعباس عصبانی امیرعباس کله داغ امیرعباس دیوونه

دندونش درد میکنه ... هوا سرده نمیشه بریم بیرون بهانه میگیره همش میخواد بره زمین فوتبال بازی کنه اما نمیشه همش گریه میکنه ... حوصلش سر رفته ... مامانی رو دیوونه کرده...

 

کلمات جدید :

اینا..... یعنی ایناهاش پیداش کردم

چیش.... یعنی چی شده من نمیفهمم

 

دیشب فهمیدیم امیرعباس چپ پاست هرچی توپ طرفش انداختیم با پای چپ زد باباش کلی ذوق کرده بود و البته من.... و البته خود امیرعباس از اینهمه توجه و ذوق ما بیشتر ....

 

چند شبه با خوردن دیفن هیدرامین میخوابه اصلا اعصاب نداره دندونهاش بدجوری اعصابش رو خراب کرده.

 

دو روز پیش تو مسابقه نی نی ها شرکت کردیم مال تبریز هست تا ببینیم چی میشه برنده میشه یا نه

 

تو مسابقه نی نی وبلاگ به لطف تنبلی بابا نتونستیم شرکت کنیم و البته سردی هوا که نشد ببریمت بیرون ازت عکس بگیریم...بابایی دوربین اورده بود تو حرم یا باغ وحش یا پارک ازت عکس بگیریم که هوا سرد بود نشد بریم بیرون و البته با خونسردی بابا مهلت ارسال عکس هم تمام شد تا دفعه بعد ان شاءالله.

 

امیرعباس حسابی شیطون شده و تقریبا هرجا میریم ده دقیقه هم نمیشینه.

شدیدا به شیرینی تر علاقمند شده و البته بدتر از مامانش هله هوله هرجوری که باشه...

کمتر غذا میخوره و صبحانه تقریبا ده درصد ... نمیدونم چی کار کنم ...دوستام میگن از شیر بگیرش تا غذا بخوره نه خودم دلم میاد نه باباش میگذاره از طرفی هم استخون های خودم داره از درد میترکه تقریبا دو هفته است از کمردرد و پادرد بیشتر شبها درست نخوابیدم... نمیدونم چه کنم... کلسیم میخورم هرچی گفتند میخورم اما فایده ای نداره ظاهرا...

برای امیرعباس یه میز دادیم درست کردند برای زیر ویترین کمدش و تختش رو جدا گذاشتیم و امروز برای اولین بار توی تختش خوابیده اتاقش خنکه برای همین راحت خوابیده از بسکی گرماییه ....

موز رو فقط توی حمام میخوره... لیموشیرین و نارنگی رو تقریبا بیشتر اوقات میخوره... پرتقال هوس به هوسه ... انار رو تازه تجربه کرده خوشش اومده هرچند اناری که بهش دادیم اصلا خوب نبود کم اب و ترش بود تقریبا احتمالا شیرین و ابدار باشه بهتر میخوره...

همین فعلا حالم خوب نیست تا بعد....

 

 

پسندها (1)

نظرات (0)