سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

93.03.22

1393/3/22 18:45
122 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم

چندروز پیش برات نوشتم اما ظاهرا اینترنت خراب بوده و ثبت نشده حالا مجبورم دوباره بنویسم.

دوشنبه این هفته صبح رفتم محل کارم برای تحویل کارهام و خداحافظی برای اینکه بمونم خونه و بیشتر مراقب خودم و تو باشم.

ساعت ده و نیم راهی بیمارستان میلاد شدم برای جک آپ هفتگی ازاین به بعد باید هرهفته برم. نوبت گرفتم مثل هرهفته و بعد دکتر... بابایی اومد رفت شیر برام گرفت خوردم و رفتم برای نوارقلب چنین خداروشکر همه چیز خوب بود بعد رفتیم دوباره سونوگرافی کردیم مثل هفته گذشته.

از دکتر پرسیدم میشه قد و وزن تورو بهم بگه گفت نمیتونم قدش رو بگم اما وزنش 2900 ... باریکلا تا الان 100 گرم از داداشی جلو هستی. صدای قلب کوچولوت رو هم شنیدم.

حال روحی مامان خیلی خرابه گاهی اوقات احساس میکنم مغزم داره میترکه از فکر و خیال ... تو برام دعا کن قشنگ کوچولوم.

بابامحمدرضا هم یه اشتباه بزرگی رو دوباره تکرار کرده و توی این شرایط خراب که به اندازه کافی از دست خانواده خودم و داداشی دلگیر و دلشکسته هستم بیشتر حالم خراب شده.

دعا کن خدا ببخشش و بهش کمک کنه تا بتونه جبران کنه اما مامانی فعلا نمیتونه ببخشش تا زمان کمک کنه...

عزیز کوچولوی مامان

به خدا میسپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)