سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 14 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.11.02

1393/2/8 9:34
61 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

سلام گل قشنگم

اگر نوشتن این وبلاگ رو زودتر شروع کرده بودم حتما این پست جذابترین پست اون میشد اما حالا همه میدونن و جذابیتی شاید نداشته باشه.

مامانی فدای اون دست های کوچولوت بشه، فدای اون پاهای کوچولوت، فدای اون ورجه وروجه کردن هات، قشنگم نازم...

خدا خواست تو نوکر امام حسین علیه السلام باشی انشاالله خود مولام کمک کنن بتونم تورو صحیح و سالم بدنیا بیارم و بزرگ کنم. صالح و پاک و با ایمان عاشق واقعی باشی نه مثل من زبونی و الکی

پسر قشنگم امیدم نفسم خوشگلم

تو درون من بزرگ میشی و من بیشتر روزها تو اینترنت میخونم که الان تو چه وضعیتی هستی، دکتر میگفت الاه ۱۷۰ گرم هستی  فدات بشم فندق کوچولو لیموترش مامانی

بابامحمدرضا دیروز بغض کرده بود و اشک توی چشمهاش جمع شده بود و از الان کلی نقشه برای آینده ی تو داره.

خودت با همه پاکی هات دعا کن همه چیز خوب باشه و خوب تمام بشه. قشنگم فدای صدای قلب کوچولوت بشم که تاپ تاپ میکرد دوست دارم پسر گلم خدا کنه داداشی هم خوشحال باشه بخاطر تو و دوست داشته باشه.

شاید تو خیلی کمک حال اون نباشی اما اون انشاالله کمک تو توی زندگی خواهد بود. خدا هردوتاتون رو برای من نگهداره انشاالله.

پسر قشنگم میرم نماز برای سلامتی تو دعا کنم عزیز دلم

فدات بشم انتظار اون روزی رو میکشم که قد کشیدی و مرد شدی مثل بابا محمدرضا ریش و سبیل های خوشگل درآوردی و منم دارم قربون صدقه ات میرم.

نفسم سالم باش سال بمون و سالم زندگی کن

به حق این وقت ساعت زیر سایه امیرالمومنین و بچه هاش انشاالله ... می بوسمت و به خدا میسپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)