سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 4 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

93.04.04

1393/4/4 12:57
101 بازدید
اشتراک گذاری
سلام پسر قشنگم

روز اول تیرماه صبح رفتم آزمایشگاه برای آزمایش قند که فکر کنم دیگه آخرین آزمایش باشه. فرداش صبح با بابایی رفتیم جواب آزمایش رو گرفتیم الحمدالله 106 بود و کلی پائین اومده بود. بعدم برای چک آپ هفتگی رفتیم بیمارستان میلاد. اما متاسفانه بازم مشکل پیش اومد. بعد از گرفتن نوار قلب دکتر گفت که ضربان قلب جنین بالا و پائین هست و باید سونوگرافی کنیم. دوباره همون مشکلات شروع شد. سونو خوب بود نوار قلب مشکل داشت دوباره راهی اورژانس اصلی بیمارستان شدیم. و تا نوار قلب گرفتیم و برگشتیم خونه ساعت نه و نیم شب بود.

مامانی از خستگی توی پله ها سر خورد و دو سه تا پله اومد پائین. فکر کنم دیگه رمقی برای زایمان برام نمونده باشه. دو هفته است دل و کمرم درد میکنه و دو سه روزه که درد معده و روده هم بهش اضافه شده.

همه پیگیر به دنیا اومدن تو هستن اما تو ظاهرا  جات خوبه و خیال اومدن نداری؟ همه خاله ها و دوستها و فامیل رو گذاشتی سر کار ...

امیدوارم با همه ی این مشکلات به حق این وقت اذان سالم بدنیا بیای و خدا به من و بابایی قدرت و توانایی بده سالم و صالح تورو بزرگ کنیم.

پسرقشنگم دیگه خودمم بی تاب اومدن تو شدم. از طرفی هم از زایمان خیلی میترسم ... اما بالاخره اتفاقیه که باید بیفته و راه فراری نیست گلم...

می بوسمت و به خدا میسپارمت...

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)