سیدامیرعباسسیدامیرعباس، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

سیدامیرعباس مامان

92.11.28

1393/2/8 11:31
49 بازدید
اشتراک گذاری
فرشته ی کوچولوی ما

حال مامانی حسابی خرابه داداشی باز قاطی کرده بود و رفت پیش عمه اش کرج ...جلوی بابایی هیچی نمیگم اما میام شرکت به بهانه های مختلف بغضم میترکه و گریه میکنم.

آواره شده سرگردون شده نمیدونه کار درست چیه کار غلط چیه ؟ منم دستم بسته است نمیدونم باید چی کار کنم ؟ توکل به خدا به خدا سپردمش

از طرفی تو این شرایط نگران سلامتی تو هستم. بابایی هم نگرانه خوب این غم و غصه ها برای من و تو خوب نیست. اما چه کنم هم مادر تو هستم هم مادر داداشی.

دیشب داداشی لباسهای تورو نگاه میکردم کلی ذوق کرده بود باورش نمیشد انقدر کوچولو باشی انگار خودش هم از اول انقدر نبوده؟ بزرگ بوده ... بگذریم.....

هردوتون رو به خدا میسپارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)